General Discussion

General DiscussionTinker got buff or nerfed?

Tinker got buff or nerfed? in General Discussion
YAWA KAMALAS SA BROWNOUT ...

    my recent match was so good that the enemy team called me smurf, feels good ngl but im afraid im gonna be put at the smurf pool. Is that even a thing? I saw it once on this forum lol

    2640

      who asked?

      $ILLYWHITEBO¥

        Cut my life into pieces
        This is my last resort
        Suffocation, no breathing
        Don't give a fuck if I cut my arm bleeding
        This is my last resort

        YAWA KAMALAS SA BROWNOUT ...

          Yup this forum is about hate lmao

          SADNESSDIE

            yes please tech tonker

            iwnl

              not valid u are in archon level

              AD.GokU™(tv/adplaysgames)

                Wow getting called a smurf by few guardians lol

                You know at that bracket, anyone that owns = smurf (especially if someone is playing tinker/meepo)

                I was called a smurf/hacker when I was around 1.8k, when I owned with techies. While reality was just them walking on the mines I dropped in front of them repeatedly. (in the old remote mines patch)

                Este comentario fue editado
                YAWA KAMALAS SA BROWNOUT ...

                  who asked?

                  2640

                    loud and proud archon player lmfao

                    Die

                      he's getting good kda though keep up sir

                      YAWA KAMALAS SA BROWNOUT ...

                        I wanna kill myself rn thanks for this forum

                        Waweng

                          can you coach me on tinker bro? I saw your gameplay you play so good. Are you sure u are not archon?

                          YAWA KAMALAS SA BROWNOUT ...

                            my peak rank was legend 3 and I cant get back up lol, help? :(

                            Waweng

                              @AD.GokU™(tv/adplaysgames) your techies with 1.67 kda?